08 kwietnia 2013


Hej, dziś pokaże Wam stylizacje którą zrobiłam wczoraj. Generalnie była ona trochę na siłę.. Niewiem czemu, średnio mi się podoba. Nie widnieje ona na mojej Doll, ale pokaże wam ją. Na Yukijsonie jest podobna do tej, pokażę wam wkrótce ;)Niestety prawdziwego białego kołnierzyka w swojej szafie nie posiadam więc użyłam tego dość dziwnego. Sweterek ubóstwiam, ale stylizacja to nadal nie to. Bardzo chciałam użyć tych spodni. Zakupiłam je tuż przed likwidacją Harrods, podczas ostatniego przeglądu sklepów tej marki. Swoją drogą szkoda że zlikwidowali, liczyłam na więcej, cóż. Wreszcie założyłam Yukijsonowi te buty, dumna jestem, z nich, siebie, i Yuka. A wy co sądzicie o stylizacji? Podoba wam się, czy tak ja ja, macie dość mieszane uczucia?


Koszula Pretty in Love | Sweter Archive | Spodnie Supertrash | Torba Basic | Buty Velvet Orchid | Lenonki Beastly


2 komentarze:

  1. Wszystko właściwie jest ok ;). Ja bym zmieniła sweterek na jakiś jaskrawy, lub biały :O.


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie,brak weny,co.?Za zwyczajnie,nie przekonuje mnie to =.=

    a-f

    OdpowiedzUsuń