25 kwietnia 2013

LE Decor


Hej, chciałabym Was przeprosić za moją ostatnią nieobecność. Postaram się to jak najszybciej naprawić ;) Teraz zmienię temat. Niedawno doszło do plazy LE Decor. Mi osobiście nie przypadło wiele do gustu. Najbardziej spodobały mi się czaszki - niestety niektóre (w sumie 1 czy 2) zostały już wykupione gdy weszłam na stardoll. Plus oczywiście brak sd, bo mam pewne plany (łuhuhuh :D) Dlatego też kupiłam tylko 3 czaszki i napis YOLO :) A wam podoba się ta kolekcja? Kupiliście coś? Ja swoje perełki pokazuję na zdjęcia i czekam na komentarze z waszymi zakupami ;)


+ Mogę liczyć na ♥ ? Odwdzięczę się ;)

~ Yuki.x3

3 komentarze:

  1. Ja nic nie kupiłam, bo nie mam sd :(. Chciałam zaopatrzyć się w niebieską czaszkę, ale brakowało mi 1sd! Trochę chamskie :((((((((.


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta kolekcja komplarnie się nie podoba, jedyne co mi przypadło do gustu to czaszki ale ich nie kupiłam bo i tak nie miałabym co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Huehuehue.JA gdybym miała sd kupiłabym to co ty,ale i tak nie użyłabym neonu bo nie mam gdzie :( Zresztą urządzanie apartamentu to nie moja działka,niemam na to pomysłów.

    a-f

    OdpowiedzUsuń