27 kwietnia 2013

"Niedziela z KRESZOWE"


Dobrze, zobaczyłam wyniki ankiety dot. mojego pomysłu zabawy. Możecie sobie zobaczyć ilość procentową, natomiast ja obliczyłam ile osób zagłosowało na jaką odp : 5os. uważa że to fajny pomysł i będzie brać udział (z wyliczenia wychodzi inaczej, lecz zagłosowałam i ja by zobaczyć wyniki, musiałam odjąc ten głos..) 2os. uważają to za głupi pomysł, i 1 osoba uważa że jest to fajny pomysł lecz udziału brać nie będzie. Może dodam że wyniki sprawdzałam o 19.35, gdyż później mogą się zmienić (zapomniałam zaznaczyć do kiedy można głosować ><) W związku z powyższym, zapraszam wszystkich do jutrzejszej Niedzieli z KRESZOWE o 15:00 ! 

~ Yuki.x3

3 komentarze:

  1. Nie było mnie :(((. Byłam w Zakopanym :).



    milez1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam na nie,bo rzadko w niedziele mogę wejść,ale wsumie to możebyć dobrzy pomysł na dodatkowych obs.

    a-f

    OdpowiedzUsuń