05 kwietnia 2013


Hej, dziś pokaże wam moją obecną stylizacje w 2 wersjach. Pierwsza z kurtką, druga bez. Brak okrycia mi jakoś nie pasuje , jest tak jakby "łyso" ale z drugiej strony mam już dość tych samych rzeczy. Poluję na dwie kurtki Gauliter :33 Może ma ktoś? ;) Ta fryzurka mnie jakoś przyciągnęła, a wam się podoba? Wracając do stroju to te spodenki od dawna już za mną chodzą ( tup, tup, tup ) więc dziś zawitały na Yukijsonie. Dumna jestem z nich, takie zaszczyt, nie? Dobrze, więc jak zwykle, ocenę stylizacji, zostawiam wam, i zapraszam do komentowania ;)


Top, Zakolanówki Evil Panda | Ramoneska Fallen Angel | Szorty, Pasy Bonjour Bisou | Torebka It Girls | Platdormy Rio | Bransoletka LE | Lenonki Bonjour Bisou 




3 komentarze:

  1. Genialna stylizacja :) Ja też mam te spodenki, ale nie mogę z nimi nic wymyślić :D Mi się bardziej podoba z kurteczką.

    OdpowiedzUsuń