18 kwietnia 2013

I'm back, to bring the Nightmares tonight.

Nie ogarniam, jezus maria. Nie mam pomysłu totalnego na doll, a właściwie to mam, ale nic wykombinować nie mogę. Gdzie się podziałam dawna ja? Siedziałam na sd 24/7, a teraz expię na moviestarplanet i wszystkim innym, ale na doll pomysłu nie mam.
Taka sytuacja.

Niektórym ludziom czerń kojarzy się ze smutkiem. Mnie nie. Bardziej biel. Biel jest istotnie smutna.



wianek Pretty 'n Love
blezer Bizou
naszyjnik Evil Panda
koszula Film Theory
pasek zakrywający lekko wystający goły brzuszek Apies Ski
spodnie mój projekt
buty Basics



a jak ktoś ma moviestarplanet to jestem HorribleCreature

4 komentarze:

  1. Lv u :* A może masz pomysł na moją doll? Bo ja jej już w niczym nie widzę :'(

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wszystko idealnie dobrane. Ja bym tylko zmieniła makijaż na jakiś naturalniejszy ;c.


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natalia i naturalny mijaż. Muahahahahahahahahahha!

      a-f

      Usuń
    2. No dokładnie, dziękuję :)

      Usuń