18 kwietnia 2013

Owl and panther.

Hej, dziś pomimo tego że jest trochę późno, prezentuję wam stylizacje, w której wreszcie użyłam ukochanych creepers'ów :) Tak jak zwykle, miało być zupełnie inaczej. Tym razem miała tu widnieć spódniczka i krótka marynarka - zdecydowana Ja. Jako top użyłam sukienki z najnowszego GB Weekly. Jako "kiecka" jest dla mnie nieco za krótka, ale jako top, to poprostu bomba. Połączenie sów i panterki, dość dziwne , ale kto powiedział że ja nie jestem dziwna? Brakuje mi tu jakiejś torebki, ale na żadną sensowną nie wpadłam. Zapomniałabym - gdy opisywałam różnice tej stylizacji a tej która "miała być" zapomniałam o dominującej torebce HB :D Jeśli chodzi o mnie to z oufitu jaki wykonałam jestem zadowolona. A jakie jest wasze zdanie?
PS : Wolicie stylizacje z białym tłem, czy takie jak wcześniej (czyli zwykle tło Ayers Rock, te stardollowe) ?


Top Bonjour Nisou & HB | Szorty Rio | Płaszcz It Girls | Zakolanówki WOTW | Creepersy StarDesign & Fallen Angel | Bransoletka LE | Lenonki Beastly

+ takie fajne z bestów ;3 wcale sie nie wydaje, ona jest lepsza :D




6 komentarzy:

  1. Mamamamam ten obrazeeeek. http://princessesgonewild.tumblr.com/ *o*

    A stylizacja boska, creepersy zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty i te creepersy ;3


    Julka0239

    OdpowiedzUsuń