13 kwietnia 2013

Winnie the Pooh my role model.


Hej, dosłownie minutę temu stworzyłam taką oto stylizacje. Szczerze mówiąc miała ona być zupełnie inna. Planowała dać czarną sukienkę ale.. coś mnie po prostu tknęło. Obcas platform idealnie pasuje kolorystycznie do futerka, podoba mi się to. Projekt tejże mini wykonała xXxEwelina1996xXx , szkoda że wycofali ten wzór, bo dziewczyna robiła z nich zabójcze projekty ;)  Goły brzuszek to takie moje małe widzimisie :3 Generalnie jestem zadowolona z efektu :D  A wam się podoba? Czekam na opinie !


Top Evening Falls | Futerko, Platformy Archive | Mini StarDesign | Zakolanówki WOTW | Pasy Fallen Angel | Bransoletka LE | Okulary Rivera


Bo to w końcu Kubuś wylansował mode na odkryty brzuszek ;)



~ Yuki.x3

2 komentarze:

  1. Kubuuuuuś omatkoboska *-*

    Stylizacja przepiękna, innowacyjna, tego było trzeba! Kubuś dał Ci kopa w dupę! c;

    OdpowiedzUsuń