22 maja 2013

What are you doing?! It's dangerous to play Amnesia at night!

Cześć, czołem i kolanem.
Tak, znów zniknęłam na chwilę because problemy z netem. 
A jak mnie kto gdzie widział to nieprawda, bo to mogła być moja koleżanka (le Zuza, hyhy), albo byłam na telefonie. Ogólnie mam burdel wszędzie, w szafie prawdziwej jak i stardollowej i na kompie (taaaaki śmietnik D:). A burdel na kompie = burdel w głowie. 
I jestem cały czas zmęczona i nic nie chcę, fuj. A jutro wycieczka, tak, wiem, bo Julia pisze. 

Użycie spódnicy jako koszulki - patent z przedszkola czy hipsterstwo? Oj c:

koszulka z długimi rękawami czarna (tak, te kilka wystających pikseli) Basics
spódnicobluzka It Girls
top PPQ
okulary Beastly
torebka Bizou
spodnie projekt Casdriss
buty Fallen Angel (obie pary)



i mjuzik na koniec:

2 komentarze: