10 maja 2013

OMYGY OMYGY OMYGY, OLIVER ODPISAŁ!


Hej, na początek powiem wam że mam kisiel w gaciach bo.. Oliver Sykes mi odpisał ! Poprostu sie nie spodziewałam, napisałam do niego, tak poprostu, a tu patrze a mam odpowiedź od niego <3 nbsp="" p="">

A teraz przejdźmy do stylizacji. Kupiłam niedawno tą przepiękną koszulę, za 60sd! Byłam pewna, że dam za nią więcej, a tu niespodzianka ;) Połączyłam ją z moimi ulubionymi szortami, gdyż nie może być za różowo. Z tego samego powodu, dałam creepersy.  Tym razem bez torebki, nie pasowała mi tutaj żadna ;/ Ten wianek zbyt mi się podobał, żeby mogło go zabraknąć, ogarnął mnie na nie szał *o* Generalnie jestem zadowolona z oufitu, a wam się podoba?



Koszula Rio | Szorty, Wianek Pretty In Love | Creepersy StarDesign & Fallen Angel | Bransoletka LE | Okulary Rivera



A to screen mojej wypowiedzi do Oliego :3


Z komentarza wylosuję osoby które dostaną 100sm oraz 50sm :)

2 komentarze:

  1. Oli nie ma aska, ale daj link do tego fejka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ołmajgasz. Jesteś taka niesamowita,że nawet on do cb napisał ^^ Stylizacja mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń