09 maja 2013


Hej, dziś przedstawiam wam stylizacje którą wykonałam na konkurs Stylane. Podoba mi się, dlatego też oufit widnieje na mojej lalce. Top wykonała xXxEwelina1996xXx , zresztą jestem fanką jej projektów - są zabójcze ;) Pierwszy raz założyłam fryzurę StarDesign Hair, na początku czułam się dziwnie, ale już się oswoiłam i podobają mi się. Zakolanówki to jeden z moich ulubionych dodatków stylizacji, rzadko ubieram Yukijsona w coś krótkiego , nie dołączając ich. Kolejny raz goły brzuszek - ciekawe czy Kubuś Puchatek się nie obrazi że zabieram mu rolę? ;) Czekam na wasze opinie w komentarzach  : >


Top xXxEwelina1996xXx | Szorty Denim & Supply | Zakolanówki WOTW | Torebka Special Offer | Bransoletak LE | Krzyż, Glany Fallen Angel 


Lans, dziki lans na Kubusia *o*

A z poprzedniego posta 10sd otrzymuje patrycja_2000 ! Zgłoś się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.



2 komentarze: