20 maja 2013

Just like I’m see through

Zauważyłam, że pod moją nieobecność na stardoll nadeszła faza na ubrania z pcv. Zawsze się gdzieś tam przewijały, jak na przykład moje ulubione kurtki Dolce & Gabbana, ale tym razem wszystko przyszło w jednym momencie. Hot buys'y w tym temacie, dodatki. Lubuję się w takich klimatach, trochę niszowych bo mało kto docenia ubrania z pcv. Miałam kiedyś cudowny płaszcz przeciwdeszczowy, zupełnie przezroczysty. Idealny na letni deszcz. 

Stąd moja wariacja na temat pcv. Chciałam to jakoś skomponować, tak by niemal każda rzecz trochę kojarzyła się z tematem plastic is fantastic, ale na tyle żeby nie wpaść w kicz. Nie wiem czy się udało, mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba :)








Daszek : Splendid 10 sc ♥
Kolczyki : Glam 'r us 53 sc
Top : Lanvin Tribute 26 sd baazar ♥
Pasek : Voile 43 sc
Spódnica : Archive 13 sd baazar
Buty : Miss Sixty 4 sd
Torebka : Hot Buys Weekly 13 sd ♥
Kurtka : Dolce & Gabbana Tribute 64 sd baazar ♥






3 komentarze:

  1. Trochę pasek nie pasuje, a tak to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uaaa*-* Ta fryzura. I te dodatki... PLASTIC IS FANTASTIC.(oczywiście w tym wykonaniu x3)

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń