21 maja 2013

Wyniki na stylizację wiosenną z użyciem wianka.


Ciesze się bardzo że dostałam tyle prac konkursowych, szczerze mówiąc nie spodziewałam się :) Długo przeglądałam 3 prace, zastanawiając która jakie miejsce powinna zająć. Doszłam do wniosku że I miejsce i 40sd otrzyma 
_karolcia01_

Natomiast są jeszcze 2 wyróżnienia , po 15sd otrzymują..

pauliska_1998   oraz   spbianka

Darmowy hosting zdjęć i obrazków









Macie czas na zgłoszenie się po nagrode już z wliczoną prowizja 24h, inaczej nagroda przepadnie.

~ xoxo,  Yuki.x3

8 komentarzy:

  1. Wyróżnienia bardziej mi się podobają.
    Gratulacje wszystkim :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :**

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,moim zdaniem wszystkie miejsca przyznane sprawiedliwie :*

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezsprzecznie najładniejsza trójeczka *.*
    W dwójce to nawet nie jest wianek (jeśli już, to na pewno nie wiosenny - przecież to nie są kwiaty :>), ale jedynka nawet, nawet c:
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo :-)
    Czy mogłabym coś wystawić jutro w bazaarku? Aktualnie jestem na tablecie a stardoll mi tutaj nie działa bo nie mam flash playera :<
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale wolałabym uniknąć takich sytuacji, lepiej już gdybyś napisała mi na GG, nie zawsze sprawdzam po kilka razy komentarze, masz czas do 23:59.

      Usuń
  6. Wszystkie są bardzo ładne. Gratulacje!
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń