06 maja 2013

Plague wreaths, I love it, and yet this eco bag


Hej, trochę mnie nie było i ogólnie na blogu jakaś cisza nastała, naprawmy to! Stardoll opanowały wianki no bo w końcu mamy wiosnę, nie? Ja również należę do tych osób którym spodobała się ta moda. Stylizacja z tym dodatkiem pokazana jest w dwóch wersjach - z jeansowymi boyfriendami oraz z szortami. Mi osobiście bardziej się podoba wersja z długim spodniami, dlatego tak widnieje na Yukijsonie. Torbę kupiłam już jakiś czas temu, niestety nigdzie mi nie pasowała, więc przymierzając ją tutaj strasznie się ucieszyłam :D Cóż więcej opowiadać, oglądajcie wyniki mojej pracy i oceniajcie w komentarzu !


Sweter It Girls | Szorty/Jeasny Bonjour Bisou/Killah | Torba Bonjour Bisou | Platformy Rio | Wianek Pretty In Love 

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 10sd oraz która otrzyma 150sm

2 komentarze:

  1. Pierwsza nieco lepsza :) Dałabym jeszcze coś w kolorach wianka, bo teraz on zbytnio nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biczys uwielbiam wersję z długimi spodniami ^___________^

    OdpowiedzUsuń