07 listopada 2012

5 - Horse Skirt







Eh, pakuję się bo jutro jadę na wycieczkę do Warszawy. Mam nadzieję że będzie super, a jak zrobię jakieś zdjęcia - jeszcze lepiej. Oczywiście do szkoły muszę zajechać przed 6.30 więc wstanę godzinę wcześniej, a jak znam mnie - wejdę dwie godziny wcześniej. Może trafię na Ankę, bo wtedy pewnie będzie miała możliwość wejść na stardoll'a. Stylizacja ta, została zrobiona na potrzeby konkursu którego wyniki zostaną ogłoszone, ok. 20. Mi się podoba, ale nie sądzę, że mam jakiekolwiek szanse. Trochę nie na ten temat. Jestem także zachwycona faktem, że jutro mogę nie iść do szkoły. Jako jedyna w szkole, zajęłam jakieś miejsce w konkursie, a mianowicie - III. Chodzi o międzyszkolny konkurs plastyczny, ale dla mnie to duże osiągnięcie jak na III miejsce. Fakt, moja praca miała pewne niedociągnięcia, ale i tak cieszę się, że zaszła aż tak daleko :D.

Bandana Rio Girls, Okulary Beastly, Bluzka 1 80 Millions, Bluzka 2 It Girls | SH, Kamizelka B' Bizou, Torebka Decades, Spódnica 1 Pet-a-Porter, Spódnica 2 Otto, Rajstopy Pretty n' Love, Oksfordy Facebook Gift, Platformy Fallen Angel Girls.

3 komentarze:

  1. Miłej wycieczki.Stylizacja fajna:*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie.Zazdroszczę wycieczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę też bym chciała pojechać do Warszawy ;p Stylizacja bardzo fajna ;p

    OdpowiedzUsuń