04 listopada 2012

Mejkap srejkap i te sprawy.

Pomyślałam, zeby dodać jakiś mejkap "krok po kroku". Bo w końcu, łaj not? Na poprzednim blogu Yukijsona dodawałam takie posty, więc...


0. Tak wyglądam ja bez makijażu. Nie oglądajcie tego na noc.


1. Na początek, czarny pogrubiający tusz do rzęs na całość i wydłużający na dół. Ja się bez tego nie ruszam. Później jaśniutki niebieski cień.


2. Później dajemy taki, kurwa*, jakiś strasznie neonowy niebieski...

3. Dalej jedziemy z turkusowym. Po bokach, dalej niż kurwajakiśstrasznieneonowy, i na górze, wyżej niż wszystko.


4. Turkusowa kredka...

5. Na usta nakładamy ten jasny, jaśniutki kremowy z DOT, a później brzoskwiniowy tak jak widać na załączonym obrazku.


6. Na policzki nakładamy jasny puder z DOT, a później brązowy, też z Dot, bo jakżeby inaczej.

7. A oto wynik końcowy. Hehs, wyglądam jak naćpany kuc. Hehs, słowo "hehs" jest tak głupie, że aż go używam.


*przepraszam za słówko.


A tu jeszcze macie jakże zajebistą muzyczkę, która właśnie leci w EsceRock.

2 komentarze:

  1. Ten wyszczerz mnie przeraża...Ale go kocham<3Mejkapik cuuuuuudny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio twoja doll wygląda tragicznie bez makijażu xD ale z jest całkiem fajnie, wygląda jak psychol ale o to chyba ci chodzi więc jest fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń