28 listopada 2012

God, why the best things in life are too short?

Tak, taki smutaśno-refleksyjny tytulik, czyli moje odczucia po obejrzeniu ostatniego odcinka No.6 :c
Bo przecież to prawda, nie?
Autentycznie się popłakałam.
---
I przyszły moje rękawiczki co chciałam i zamówiłam! I broszka też przyszła!
---
A teraz, chcę uroczyście powiadomić wszem i bowiem (kurde, nie wiem jak to się mówiło, nieważne, tak, tak, jestem genialna) że, panienka Natalia, NAJN Natalka, obchodzi swe urodziny, a które to już ściśle tajne, 1 GRUDNIA. Cholera, cholera, cholera, jak się cieszę, chyba się potnę kiślem <3
A więc, mój GENIALNY geniusz wymyślił takie cóś, że od dziś, do 01.12 będę (będziemy) odliczać dni, jej! Codziennie będą się pojawiać stylizacje, a pierwszego będzie jakaś meeega piękna stylizacja i inne stylizacje, te starsze. Przejdziemy od początków bloga do dziś, jakież to cudowne i kreatywne i wspaniałomyślne i w ogóle. I może nawet zrobię loterię.
BOSZE JESTEM CUDOFNA.
<3
 Pamięta ktoś? Pamięta ktoś jak moje stylizacje były przesiąknięte psychopatyzmem? 
Tak, no to.. wracam do nich c:


kurtka Fallen Angel
podkolanówki, buty Evil Panda
szelki, pasek Bizou
spodenki Pretty 'n Love
top StarDesign, mój projekt
bandanka RIO


Sabaton *-*
Sabaton - 40:1




10 komentarzy:

  1. Hahaha coż za samouwielbienie xD Stylizacja bardzo fajna, szczególnie podoba mi się koszulka ;) Jedyne co bym zmieniła to spodnie na jakieś o innym kształcie bo te mi się nie podobają. Jak możnaby było zapomnieć o twoich psychopatycznych stylizacjach, uwielbiam je i czekam na więcej xD A co do Sabatona to kocham ten utwór i w ogóle zespół za to, że zainteresowali się naszą historią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam sie podpisać
      Regina1321

      Usuń
    2. Kształt mi się trochę spieprzył, uległ destrukcji, przez moją genialną obróbkę w Paintcie :3 Dziękuję i ja też je uwielbiam.
      Sabaton to mistrzowie!
      I nie musisz się podpisywać, przynajmniej pod moimi postami, ja cię znam :D

      Usuń
  2. zakochałam się *.* Widać,że to wszystko zostało przez cb dopracowane w szczegółach.Jednak mam jedno ale (nie przejmuj się to po prostu moja głęboko zakorzeniona awersja i wszystkich opieprzam o to).Uważam,że stardoll to nie miejsce do używania znaków religijnych. Nie jestem fanatyczką,ale kiedy widzę znak krzyżu to zalewa mnie biała(czarna,czerwona?) krew z powodów osobistych(na pewno nie fanatyzmu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)
      Cóż, nie ty jedna się "czepiasz" o takie rzeczy, a ja to rozumiem, ale jak dla mnie zwykły krzyż na bluzce to tylko zwykły krzyż. A przecież nie musi być to znak religijny, tylko fajnie wyglądający plusik :D

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja *_* uwielbiam taki styl i kocham tą bandamkę ;) Gratulację pomysłu robisz przecudne stylizacje ;)

    Pozdrawiam wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten psychopatyzm jak to nazwałaś. Twoja doll jest naprawdę oryginalna. Uwielbiam twoje stylizacje. Ta twarz..., te czerwone elementy. jesteś doskonała w tym co robisz.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ofkors,że pamiętam*_*Stylizacja świetna,a ta bluzka bossska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... Nie lubię takiego stylu więc stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń