03 listopada 2012

New


Odrazu przepraszam za metki bazarowe na 3 ciuszkach, ale zaprojektowałam kilka egzemplarzy żeby posprzedawać.

Granatowe rurki StarDesign by me
wiem jak je wykorzystać do stylizacji (uhuhu, tajemnica *-*)
Top z krzyżem StarDesign by me
Jest bardzo ładny, mam kilka *-*
Tunika Archive
kołnieerzyk !
Sukienka Orginal Future
ładna sukienka, jednak mam zamiar wykorzystać jedynie górę lub jedynie dół.
Sweter Young Versace
ciepluśkie sweterki - czas na nie
Top Spongebob StarDesign by me
lubię tą postać, jednak nie zwykłam zakładać takie topy. kupione w celach marketingowych.
Kolorowe rurki StarDesign by me
od dawna eksperymentowałam jak takie zrobić. udało się, sprzedaję i noszę.
Koszula Fallen Angel
podoba mi się przejście kolorów.
Krawat MR
cholera, co mnie na te krawaty?
Krtka Fallen Angel
śliczna
Kardigan Archive
szukałam go od jakiegoś czasu, i patrzcie, dali go do starplazy :33
Buty Fallen Angel
bardzo mi się podobają, lubie ciężkie buty.
Torba Velvet Orchid.
swoją opinie na temat tej torby zamieściłam w poprzednim poście.

Waszym zdaniem zakupy udane ?

3 komentarze:

  1. Wszystko świetne-już oszczędzam na bluzkę z krzyżem i te cudowne spodnie*-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtkę, buty, koszulę i bluzkę z kołnierzykiem osobiście polecam.

    OdpowiedzUsuń