07 listopada 2012

Blue jeans, they look sexy, modesty.


Z góry przepraszam, ale może być cienko z moimi postami - mam ograniczony dostęp do komputera.
________________

Blue jeans, kojarzy mi się z taką piosenką, z młodości moich rodziców. Ta kopertówka naprawia niedociągnięcia w dosłownie wszystkim.



Sweter YOUNG VERSACE | Komin APER SKI & ARCHIVE | Rurki STARDESIGN | Torba WOTW | Platformy FALLEN ANGEL & BISOU | Skarpety BONJOUR BISOU | Lenonki BEASTLY

Co sądzicie o stylizacji?
Kiedy wylosuję komuś 5sd?



7 komentarzy:

  1. jest cudnie i do tego kolorowo.Rozpływam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pacze się i paczę *__* Mi bardziej pasują takie stylizacje niż te rockowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobna do mojej stylizacji z artykułu na SiM.
    http://3.bp.blogspot.com/-MUzLktKf-P4/UI7XQh3cT3I/AAAAAAAAFT4/db21XCqrwj0/s1600/styl1.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam to napisać :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście zadziwiające podobieństwo -.-

      Usuń
    3. nie widziałam wcześniej tej stylizacji, rzadko wchodze na SiM. Przepraszam, jeśli chcesz moge usunąć to z bloga (na mojej medoll nie ma tego od wieków), jednak nie uważam się za 'kopiare'

      Usuń