04 listopada 2012

I feel, like a little drop in waterfall of life. And I feel fine.

Boże, ten utwór jest nie do zniesienia. Jak wejdzie w głowę, to z niej nie wyjdzie. Na szczęście podnosi na duchu.
---
Parę słów o stylizacji. Miałam zamiar zrobić coś.. nieponurego. Ale sami wiecie że to nie w moim stylu. Nagle mnie natchnęło i zrobiłam tą stylizację. Dziwną, nie powiem, ale w moim stylu. Nieczarną. Spodnie miałam dać inne, niebieskie, ale były za krótkie i w końcu zdecydowałam się na te, czarne z Decades. A teraz natchnęło mnie znowu i zaraz pewnie zmienię stylizację, hehs.
---
Ludzie! Patrzcie na te rajstopy! [KLIK]
---
żakiet StarDesign, mój projekt
szorty Decades
krawat cholera wie
buty RIO
zakolanówki Evil Panda
koszula It Girls
torebka Bizou 


9 komentarzy:

  1. nie za bardzo widać efekt,ponieważ podrasowałaś zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie widać, ale mogę wrzucić wersję nie "podrasowaną" ;)

      Usuń
  2. Ładnie :)

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam się straszliwie podoba.Trochu mnie ten krzyż razi ale bez niego to już nie był by Twój styl bejbe:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ja jestem ŚWIĘTA, to muszę nosić RÓŻANIEC.

      Dziękuję za komentarze, miło mi.

      Usuń
    2. No ,a ja głupia na to nie wpadłam:/

      Usuń
    3. Krzyż wygląda tu bardzo dobrze, sama lubię nakładać na swoją doll ten różaniec ;p Ogólnie stylizacjia świetna ;p
      Regina1321

      Usuń