15 listopada 2012


Usnęłam '5sd za komentarz' bo i tak wylosowałam kogoś tylko raz. Zajebiście. Po 5 sd może zgłosić się do mnie Alicja-fanka, bo usunęłam zanim pisałam ten post.

____________________

Kocham koniełrzyk z Bisou, wyczuwam 'poszukiwaną' rzecz. Jest przeboski, więc uprzedzam że pojawiał się bedzie często w moich oufitach.


Bluzeczka Fallen Angel | Kołnierzyk, Body, Pasek Bonjour Bisou | Rajstopy Film Theory | Pończochy LE | Buty Desades & Fallen Angel | Kopertówka Archive | Lenonki Beastly


Co sądzicie?

8 komentarzy:

  1. Piękne wykorzystanie kołnierzyka *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to czegoś tutaj brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus Maria!Ta styllizacja udowodniła mi,że jestem kompletnym bez talenciem:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się nie znasz, najwidoczniej! Talent masz, i to jaki.

      Usuń
  4. Cudowna :D Tyle że raczej bym nie chodziła z takich krótkich spodenkach po mieście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większośc moich stylizacji nie nadawałabby się ;)

      Usuń
  5. Fajna stlizacja. Trochę denny ten mój komentarz no ale trudno, co tu dużo gadać ;p

    OdpowiedzUsuń