16 listopada 2012

One of the sadest moments in my life.

Spoważniałam coś ostatnio. I bardziej sarkastyczna.
Jeśli można być jeszcze bardziej sarkastycznym niż ja.
I byłam dziś w kinie na Zmierzchu. Kicz, kicz jak cholera, jak zawsze, ale jest to i tak chyba najlepsza część jaką oglądałam.
---
Hej, wierzycie w miłość przez Internet? Czy da się kogoś pokochać, albo, coś w tym stylu, nawet go nie znając?
---
Ostatnio wzięło mnie na piękne, acz najczęściej dość smutne piosenki. Dobijające do końca.
Pytanie, czemu, do cholery?
---
szalik, skarpetki Pretty 'n Love
sukienka (to to szare). buty,  Fallen Angel
pończochy Decades
blazer darmówka
opaska Bizou i Beastly


Serj Tankian - Sky Is Over

 Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad 




24 komentarze:

  1. Zależy jak zdefiniujesz zakochanie, ale ja uważam, że tak. W końcu miłość od pierwszego wejrzenia istnieje, a nie zna się tej osoby. Podobnie z wieloma parami, które się szybko poznawały. No i nie mówiąc o tym, że wiele osób dawniej ze sobą korespondowało listownie i tak się zakochiwali. Więc przez internet też jest to możliwe, tylko potem kilometry...

    To czarne na głowie, to włosy czy czapka? xD

    I osobiście, bardziej mi się podobała kreacja w notce poniżej. Tylko bez szalika. Ale to tam moje gdybanie.

    Pozdrawiam serdecznie, ponoć rozpraszający UwG :3

    PS. Bym przytulił czy coś, coby bardziej rozproszyć, ale nie chcę Cię zarazić anginą, więc trzymaj się zdrowo i cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć dodam, że to co ona ma na sobie, na sukience, nie ważne, zachowam pozory męskości i powiem, że nie wiem jak to się nazywa, to wygląda super. Tylko jak dla mnie za dużo szarości, ale serio, podoba mi się :3

      Usuń
    2. Ojejku, jejku, mój idol napisał mi komentarz, tak sam z siebie, jak fajnie, jak fajnie. Pełnia szczęścia c:

      Cóż, ja jak głupia wierzę w każdą miłość.

      Hej, moje stylizacje są tak dziwne, że nikt ich nie rozumie, nawet ja sama :D

      Lepiej nie przytulaj, zemdlałabym.

      Usuń
    3. ahahahhahahahaha, jakie to słodkie :3

      No to może nie głupia, ale uczuciowa. Trochę jak ja, ale to też nie zawsze jest dobre.

      Rozumiem, rozumiem :P

      TULĘ a teraz możesz zemdleć w pokoju :3
      Tylko najlepiej na łóżku, żebyś sobie krzywdy kochana nie zrobiła :3

      Usuń
    4. Bo ja ogólnie takie słodziutkie rzeczy gadam :3

      No niestety, przyznam ze jestem okropnie uczuciowa.

      MDLEJĘ *-*

      Usuń
    5. To fajnie, lubię słodziaśne teksty :P

      No to widzisz, tak jak ja.

      WIĘCEJ TULĘ :3

      Usuń
    6. WIĘCEJ MDLEJĘ, jeśli tak się da :3

      Usuń
    7. A tak z innej beczki. Znalazłaś inne formy kontaktu ze mną? :P

      Usuń
    8. GG, albo e-mail. Preferowałabym GG, skrzynka mi się psuje. A Wredniacha co woli?

      Usuń
    9. I wolę gg, szczególnie po tak dużej wymianie zdań jak z Tobą :3
      Mail służyć miał dla tych, którzy nie komentowali, albo do wysyłania zdjęć do mnie :P

      Czyli mam się spodziewać Twojego napisania? :3

      Usuń
    10. Spodziewaj się, lecz nie dziś. Nawał pracy :)

      Usuń
    11. Jakby co, nie zrażaj się byciem przeze mnie niedostępnym, ja rzadko jestem dostępny, ale nie znaczy to, że mnie nie ma.

      Usuń
  2. Ech... ja lecę na kolesia od ponad 2 lat a gadałam z nim tylko przez gadu nie licząc "cześć" w realu -.- A co do twojej stylizacji to powiem tak: wszystkie twoje stylizacje są tak zjebane, a do tego wyglądają jakby tworzył je jakiś psychopata i dzięki temu je uwielbiam :p Trochę dziwny ten mój komplement ale to ja xD
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, takie życie, niestety. Zależy jeszcze, w jakim wieku on jest. Bo taki gimnazjalista to moim zdaniem się jeszcze specjalnie nie ugania za dziewczynami.
      Komplement cudowny, aż się wzruszyłam. Kręcą mnie psychpatyczne rzeczy :3

      Usuń
  3. On jest w 2 liceum -.- a ja jeszcze w 3 gimnazjum kur.. Cały czas pracuję nad tym żeby mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Ci nie doradzę, nie jestem w tym zbyt dobra, doświadczenia też nie mam.

      Usuń
  4. temat miłości pominę bo nie mam z tym dobrego doświadczenia...
    Stylizacja może być

    OdpowiedzUsuń
  5. Po 1 dla mnie ta część Zmierzchu była najgorsza,zrobiła się za bardzo bajkowa....I ucięli mi połowę scen,kurcze no!

    Po 2.Nie mam doświadczenia,ale to zależy...

    Po3.Stylizacja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Nie wiedziałam,że z tej sukienki da się co kolwiek zrobić..No, dziewczyno zaskoczyłaś mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne,że się podoba .

    OdpowiedzUsuń