20 listopada 2012

Czerwone Wino


Dzisiaj stylizacja w moich kolorach- czerwonego wina i czerni. Zalążkiem stylizacji była torba. Jest cudowna :) Dołożyłam do niej bluzkę, spódnicę- oczywiście w kolorze czerwonego wina. Również buty są nieco w tym kolorze. Do tego czarna marynarka, rajstopy i pasek. Złote dodatki urozmaiciły całość. Dodatkowo urok stylizacji dodały wystające rękawy koszulki :) Myślę, że gdyby torba byłaby w ręce dollki to stylizacja byłaby według mnie mniej efektowna :) (Oczywiście pewnie bez błędów się nie obyło :D )


Kapelusz Bonjour Bizou | Okulary Beastly | Marynarka Gucci | Bluzka & Spódnica Basics | Naszyjnik  Sofia Vergara | Torba Pretty N' Love | Rajstopy Decades, darmówka | Buty Facebook, Basics, Fallen Angel

(Może widzieliście moje stylizacje na blogu Stylane, ale jestem tam redaktorką próbną, wybaczcie, że tylko sobie kopiuję i tu wklejam, ale po co pisać po raz drugi do tej samej stylizacji :D )

10 komentarzy:

  1. PIerwsze co we mnie uderzyło to to, że ja tu widzę kolor fioletowy a ty nazwałaś go kolorem czerwonego wina, kolor czerwonego wina jak sama nazwa wskazuje jest czerwony, nie fioletowy -.-
    A teraz co do stylizacji to bardzo mi się podoba tylko wywaliłabym torbę, reszta jest świetna ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz gorszą kartę graficzną, u mnie jest to kolor czerwony. Nazwa tych rzeczy mówi że kolor jest śliwkowy, ale u mnie nie jest to kolor w odcieniu fioletowego. No ale jak uważasz to za fioletowy, nie mam nic przeciwko :D

      Usuń
    2. jest to kolor czerwonego wina, bardziej może burgund.

      Usuń
    3. Hym... Angela karta raficzna jest dobra ale ostatnio zepsuł mi się monitor i teraz używam starego (takiego z wielkimi plecami -.-) i mogę mieć powalone kolory -.-

      Usuń
    4. No to mogą być takie kolory :C

      Usuń
    5. Też wywaliła bym torbę tak to świetnie*_*

      Usuń
  2. hmm... dla mnie to jest decydowanie burgund. Stylizacja ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie dopasowane i w najmodniejszym w tym sezonie kolorze. Jesienią rządzą wszystkie odcienie bordo. Wspaniale to skompletowałaś.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Wszystko idealnie do siebie pasuje, brawo!

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje stylizacje są boskie i oryginalne .!




    wandosz

    OdpowiedzUsuń