19 listopada 2012

Wyniki


Nie jestem pewna czy jutro będę miała dostęp do internetu, więc wyniki na komentatora miesiąca podaję dziś. Miałam do wyboru 2 osoby (trzecia niestety pisała mało komentarzy ponieważ późno się zgłosiła). Ostatecznie zdecydowałam że miano komentatora i 50sd otrzymuje....

Alicja-fanka


Zgłoś się po stardollary w ciągu 48h.

Aby zostać komentatorem miesiąca, zgłoś się pod TYM postem. Zasady takie jak wcześniej, jednak proszę o podpisywanie się nickiem stardollowym pod każdym komentarzem.

9 komentarzy:

  1. Chyba myślę, że to ja byłam tą trugą osobą -.- Będę teraz wszystko komentować ;p I mam nadzieję, zostać następnym komentatorem ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zgłaszam się.
    Jestem tu nowa, ale będę rzetelnie komentować.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,oj oj!Fenks.Zg się i w ogóle :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o 'wydanie'sd w prezentach:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Zgłaszam się.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń