05 listopada 2012

Love this boots. My stomach is dying, satisfacion god ?


Jak zwykle, w najmniej odpowiednim momencie choruję. Jakby mi ktoś szpilki w brzuch powkładał. Chociaż z drugiej strony mam czas na czytanie Sienkiewicza - Krzyżaków. Mam miesiąc a jestem na 30str. pierwszego tomu. Bosko.
__________________________________

Osiągnęłam limist wymiany sm na sd, a projekty sprzedaje w sm, więc mam (w sumie to miałam) ich całkiem sporo, więc udałam się na 'zakupy starmonetowe' i kupiłam te cudeńka - buty - za 500sm. Love it.


Bluzka Archive | Pońchochy Desades | Zakolanówki Evil Panda | Torba Miss Sixty | ♥Buty Bonjour Bisou♥ | Tatoo Fallen Angel & Evil Panda | Lenonki Bonjour Bisou

Tak, ja chyba nigdy się nie rozstanę z lenonkami.

PS: jeszcze ani razu nie mogłam wylosować z pod mojego posta osoby która wygra 5sd, bo albo są tylko 2 kom, albo odpowiedzi i redaktorzy czego nie wliczam. uhh..


4 komentarze:

  1. Tym razem nie przyczepie się do braku kolorów ,tylko braku spodni,albo jakieś spódniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi coś na dole by przeszkadzało.Dla mojej skromnej osóbki ta stylizacja jest przegenialna*-*

      Usuń
  2. Boże, piękne! Genialne!

    Ludzie, komentować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła ci ta stylizacja, nie mam nic do zarzucenia ;p Oby więcej takich stylizacji się pojawiało ;p

    OdpowiedzUsuń