29 listopada 2012

Wanna feel your teeth on my neck, wanna taste the salt of your sweat.

Boże, Boże, Boże, kocham tą piosenkę *-*
Ogólnie, chyba lubię muzykę gejów... wiecie, Jefree Star i te sprawy.
BOSZE.
--- 
A u mnie w szkole w piąteczek disco! Wszyscy uczą się tańczyć Gangnam Style!


Mniej psychopatycznie, ale podobno nadal jestem świrem.

spodnie Bizou
bluzka Decades
legginsy, bluzka (biała), stanik Basics
trampki (jak ja was dawno nie nosiłam!) Evil Panda
naszyjnik (łańcuch, bóg wie..) Fallen Angel
okulary Riviera


Chris Crocker -  I Want Your Bite

9 komentarzy:

  1. Stylizacja doskonała, bardzo pasowałaby do tańca Gangnam Style.Świetne połączenie spodni z różowymi legginsami.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. zawiodłam się -stylizacja nie jest tak doskonała jak poprzednim razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak z ciekawości weszłam w link z piosenką i mało nie umarłam -.- nieważne xD
    Uważam tak samo jak liryczna stylizacja dosyć słaba jak na ciebie ;( Według nie za dużo róźu, no i też jest mało psychopatyczna. Ale ogólnie nie najgorzej, mam nadzieję, że następne będą lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHAM GEJÓW NORMALNIE XDDDDDDD

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o Gejów to spoko, też ich lubię ale tej muzyki moje uszy nie są w stanie znieść xD Lubię oglądać filmy i anime o gejach xD

      Usuń
    3. DOBRE YAOICE NIE SĄ ZŁE :D

      Usuń
  4. Jakoś nie bardzo mi się podoba. Nie podoba mi się połączenie tych dwóch bluzek i jeszcze tyle różu...

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja byłam z siebie taka dumna, zepsułyście to xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja;)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń