13 listopada 2012

Sory but I have a little computer, school.


Ta.. trochę mało mnie tu ostatnimi czasy bywa. Cóż, prawda jest taka że bardzo się opuściłam w nauce.. Kara na komputer + 600 stron książki. Przepraszam. W ostatnim moij poście zawitały 3 kom, wow. Wylosowaną osobą jest liryczna, zgłoś się po 5sd w ciągu 24h.

__________________________________

Jak ja kocham nowe Basisc !


Nie ma przeróbki, bikos nie mam czasu.

Top 2x Basisc | Kamizelka Fallen Angel | Spodnie WOTW | Torba Basisc | Platformy Basisc & Fallen Angel | Okulary Beastly | Tatoo Evil Panda & Fallen Angel




I macie album który mnie urzekł.

Jak stylizacja?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. juhu! Pierwszy raz w życiu udało mi się wygrać :P
    MissESTKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,fajnie tylko coś mi tu nie pasi ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dała inną kamizelkę, bardziej odsłaniającą bluzkę (albo dwie bluzki). Jest ślicznie.

    OdpowiedzUsuń