25 listopada 2012

Jestem z wojska i słucham wosku, biczys!

Tak, tak, słuchanie wosku.
Hania, co ty ćpałaś? <3
Idę do szkoły, a Haniula moja kochana mi wyjeżdża  tekstem "wyglądasz jakbyś szła do wojska i słuchała wosku". Czyli aluzja do moich spodni.
---
płaszcz, buty Decades
bluzka It Girls
kamizelka Mr.
spodnie StarDesign, mój projekt
okulary Beastly
wianek, tradycyjnie, Pretty 'n Love


I tu jeszcze powinien być teledysk, ale czekam aż się on pojawi, bo piosenka jest zbyt nowa :c

Pozdrawiam, lecę cisnąć Assassin's Creed.

14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Nie mój styl ale i tak bardzo mi się podoba.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, jest naprawdę ładna. : )

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja ;)




    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  4. To również nie mój styl, ale może być. Taka ciekawa ta stylizacja i na pewno odważna.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mój styl, ale dobrze Ci wyszło :)
    szukasz jakiejś 'pomocnicy' w prowadzeniu bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój blog ;)
      Wszelkie sprawy tego typu, proszę się kontaktować z legionistką (sd - Yuki.x3)

      Usuń
  6. Te włosy kompletnie niszcza calosc. Plus te kwiatki, malo profesjonalizmu. Do kiecy dodac pare dodatkow jej koloru moze wisiorek? Buty to porazka. Polecam wojskowe trepy, lamane przez glany. Reszta ujdzie w tlumie, ba! Podoba mi sie Twój tok myślenia I wiem o co Ci w tym chodziło ;)

    Ć wicz az do skutku! Pzdr :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość niezła, ale nie nawidzę tych butów *.* Brrr ^-^ Ale całość całkiem,całkieem :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się zgodzić z Leylą co do kwiatów, one całkowicie tu nie pasują ale co do włosów to już się nie zgodzę, te włosy są świetne i jak najbardziej pasują :) Ogólnie styizacja bardzo fajna ;p Jedyne co bym zmieniła (oprócz kwiatów) to płaszcz, dałabym jakiś bardziej zielony xD
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżizys, nigdy nie miałam tylu komentarzy chyba!
    Dzięki za wszystkie komentarze i opinie, miło mi.

    @Regina, ja musiałam ten płaszcz kiedyś wykorzystać :) Podoba mi się cholernie, kupiłam go już wieki temu i jak nadarzyła się najmniejsza okazja do stylizacji z nim... wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie,bosko,niesamowicie - jednym słowem cała Natalia:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o to "wyglądasz jakbyś szła do wojska" to pół na pół . Przez te buty robi się taki stary styl ... Ale bardzo mi się podoba , gratuluję wyobraźni i talentu :)

    OdpowiedzUsuń