03 listopada 2012

This bag is my idea, love it.


Znacie jakiś dobrych grafików którzy mają otwartą kolejkę?

____________

Buty na stardoll kupuje bardzo często w dużych ilościach. Zdaje mi się że jest coś fajnego a w efekcie nic nie używam bo to badziew. z Torbami jest inaczej. Kupuje je bardzo rzadko, jestem wybredna co do nich. Dlatego też często używam tych kilku które są ok. Hot Buys kupuję zwykle tylko wtedy gdy podobają mi się, i torba którą użyłam do tego oufitu , własnie taka jest. Jednak nie pasował mi różowy akcent, więc zakryłam go czarna kopertówką. Dość często używam lenonek, prawie zawsze, jednak nie lubię pokazywać swoicz paczadeł. Hm , zrobiłam 'nieponurą' stylizacje, mam nadzieje że się podoba :)


Sweter WOTW | Kurtka Fallen Angel | Legginsy Apres Skii | Platformy Rio | Torba Velvet Orchid & Archive | Lenonki Bonjour Bisou

Co sądzicie ?


3 komentarze:

  1. Dziękuje,że o mnie pamiętałaś :D Jak da mnie za dużo wzorów,ale już przymknę na to oko :P
    P.S rzadko piszę się przez rz

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się b.podoba.Nie jestem tylko przekonana do połączenia wzorów ze spodni i 'cekin'(-ów?)przy kurtce:)

    OdpowiedzUsuń