12 listopada 2012

Człowieku olej to zacznij się bawić!

Tytuł posta, cytat z piosenki Comy, moja życiowa dewiza, czyli mieć na wszystko wy*ebane i się nie przejmować. Spróbujcie, życie bywa dzięki temu piękniejsze c:
 ---
"W następnym sezonie czeka nas eksplozja kolorów, orientalne nadruki, romantyzm, grunge!" - czyli Vanitas o jakiejś tam przyszłej kolekcji w H&M'ie. Idealnie!
---
 Co do stylizacji, nie bujajcie mi że czarno i bez kolorów, ponuro, bo ja się nie zmienię, cóż.
 ---
A tak w ogóle, co tak cicho? Dziewczyny, redaktorki i obserwatorzy, dawajcie! "Skaczemy do góry ludzie!"
---
buty Fallen Angel
spódnica Bizou
bluzka Archive
rękawiczki Evil Panda
wianek Pretty 'n Love


Znowu mam fazę na Comę.

Głos Ruguca na tamtej płycie był cudowny, szkoda że tak spierniczał.



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ną ja też bym coś na ramię walła.....A tak to fajnie jest:D

      Usuń
    2. *Walnęła, jeśli już ;) Chyba, że to tak specjalnie.

      A mi za to torebka nie pasowała, rozwalam system.

      Usuń
    3. Specjalnie,bejbe,specjalnie.Może faktycznie rozwala.....

      Usuń
    4. Ah, specjalnie, o ja głupia!

      Usuń
    5. Breath Carolina - IDGAF ♥.

      Usuń
    6. IDGAF, a później Blackout *-* Mam na telefonie.

      Usuń
  2. Całkiem ciekawa stylizacja ale ja bym dlała jakąś krótszą spódniczke;p A co do komy masz racje kiedyś byli fajni teraz są do dupy -.- nie mogę ich już słuchać, a słuchałam ich przez pięć lat (zaczęłam jak miałam 8 xD)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Comę uwielbiam, tą starą i tą nową. Czerwony album był świetny, jak wszystko czego Coma się tknie, ale do Hipertrofii się nie umywa ;)

      Usuń
    2. OMG napisałam "Komy" zamiast comy jpdl -.- załamka

      Usuń